251 dies, 2008 hores, 120.480 minuts... sí, sí! Aquesta és la pila de temps que dediquem (com a mínim) de les nostres vides a la feina durant un any. Una part importantíssima del nostre dia a dia, que sovint es converteix en font de les nostres alegries i maldecaps, també fora de l’oficina. I com a Manners en som ben conscients, sempre hem tingut present que a la nostra empresa volíem que els que hi treballen se sentin a gust dintre d’aquesta petita gran família.
És per això que des del passat mes de maig formem part de la Xarxa NUST – Nous Usos Socials del Temps, una iniciativa de l'Ajuntament de Barcelona que engloba totes aquelles empreses compromeses amb facilitar una millor gestió del temps i conciliació de la vida laboral, familiar i personal.
En aquest sentit, a la nostra empresa sempre hem buscat un equilibri que permeti adaptar l’horari laboral, fer teletreball a través de l’accés des de casa al servidor de Manners i compensar la feina extra de caps de setmana i congressos amb dies de festa.
Tenir un bon clima laboral també és essencials per mantenir un equip cohesionat, motivat i plenament productiu, per això intentem buscar espais de trobada més enllà de l’oficina que convidin a parlar de nosaltres i descobrir petits detalls de cadascú que ajuden després a ser més empàtics entre els companys. També aprofitem les dates assenyalades per regalar a l'equip una experiència conjunta. Hem fet dinars, gimcanes, tallers de cuina o de maquillatge i tasts de vins! I quan hem pogut, hem organitzat una sortida extra al mar, a la muntanya o una visita cultural.
Sense dubte, accions així en qualsevol empresa faciliten un ambient distès i divertit i una millor disposició davant les adversitats. Creiem imprescindible tenir una bona relació entre companys, perquè això es tradueix en un millor rendiment, comunicació i coresponsabilitat i sobre tot, ajuda a arribar cada matí a l’oficina amb bon humor i un somriure a la cara.